Προς το ΔΣ της LSE
30 Ιουνίου 2015

Αναφέρομαι στο Θέμα: Η θέση του Συλλόγου για το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015

Με μεγάλη έκπληξη έλαβα πριν από λίγα λεπτά  γνώση του σημειώματος  του ΔΣ του Συλλόγου της LSE, με το οποίο διαδηλώνεται   συμπαράσταση στο ΝΑΙ του δημοψηφίσματος της προσεχούς Κυριακής 5.7.2015,  και με το οποίο, επιπλέον,  προσκαλεί   τα μέλη του Συλλόγου στην αποψινή συγκέντρωση υπέρ του ΝΑΙ. Από όσο γνωρίζω, ουδέποτε  ερωτήθηκα για το αν συμφωνώ με την έμμεση αλλά σαφή συμπερίληψή μου στην περί ης δήλωση του ΔΣ, και  ουδέποτε  εκχώρησα  στο ΔΣ  ή σε οποιονδήποτε το δικαίωμα να δηλώνει αντί εμού τις όποιες προθέσεις μου, ιδιαίτερα και  για  τόσο σημαντικά θέματα όσο η ψηφοφορία της προσεχούς Κυριακής. Θεωρώ, συνεπώς, επιεικώς  απαράδεκτη  την πρωτοβουλία του ΔΣ της LSE, και σε  εμφανή διάσταση με τις αρχές  ανεξάρτητης σκέψης και  ελεύθερων επιλογών της LSE.

Σπεύδω λοιπόν να εκφράσω  την έντονη δυσαρέσκειά μου για την  προσβλητική αυτή ενέργεια του ΔΣ, εναντίον μου, και  φυσικά να διαχωρίσω  σαφώς τη θέση μου, από τις ατυχείς και αυθαίρετες αυτές δηλώσεις του ΔΣ της LSE. Παρότι, δεν είχα την οποιαδήποτε δραστηριότητα ή και συμμετοχή στο Σύλλογο της LSE παρακαλώ, εφεξής, να μην με περιλαμβάνετε  στις τάξεις σας.

Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη


Πρ. Πρύτανης και Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο  Μακεδονίας
Reviewed by Μαρία Νεγρεπόντη - Δελιβάνη on Ιουνίου 30, 2015 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια